Mosazná dvojitá sprcha s vrchní kulatou hlavou s ramenem a ruční hlavicí na stěnu

Mosazná dvojitá sprcha s vrchní kulatou hlavou s ramenem a ruční hlavicí na stěnu

Stará cena:
Cena:
& doprava zdarma
Sleva:
(%)
Doprava:
Zdarma

10 - 20 pracovních dní

199 in stock.
Množství:
  • zdarma doprava do ČR a SK
  • 100% záruka vrácení peněz
  • 100% bezpečné platby

Popis produktu

Praktická a prostorově nenáročná sprcha nabízí vrchní kulatou hlavici umístěnou na rameni pro sprchování pod vrchním proudem. Celý mosazný komplet sestávající z vrchní hlavy, ruční hlavice a kohoutku je vzájemně spojen. Součástí je posuvné držadlo na ruční hlavici a praktický, dolů směřující kohout pro regulaci teploty a síly proudu.

Specifikace

Typ: 
 S posuvnou lištou
Řízení teplé/studené vody: 
 Dvojité ovládání s jedním držákem
Vlastnosti: 
 Sprchová hlava s ramenem
Povrchová úprava: 
 Chromová
Materiál: 
 Mosaz
Doplňky: 
 Sprchový set
Tvar: 
 Kulatý
Způsob instalace: 
 Nástěnná montáž
Styl: 
 Dvojitý

DOPRAVA A DORUČENÍ



Jsme hrdí na to, že nabízíme velmi rychlé přepravní služby, které v současné době působí ve více než 200 zemích a ostrovech po celém světě. Nic pro nás není nic víc, než přinášet našim zákazníkům velkou hodnotu a služby. Budeme i nadále růst, abychom vyhověli potřebám všech našich zákazníků a poskytovali služby nad rámec všech očekávání.

Jak posíláte balíky?

Balíky jsou odesílány přímo od našeho dodavatele z Asie. Prostřednictvím velmi rychlých dopravců DHL, Fedex nebo UPS.

Posíláte také na Slovensko?

Ano. Zajišťujeme dopravu zdarma také na Slovensko.

A co celní úřady?

Nejsme zodpovědní za žádné další poplatky po odeslání zásilky. Nákupem našich produktů souhlasíte s tím, že vám může být dodán jeden nebo více balíků a při příjezdu do vaší země mohou být naúčtovány ještě další poplatky.

Jak dlouho trvá doprava?

Dodací lhůta se může lišit podle místa. Toto jsou naše odhady:
Lokace *Odhadovaná doba doručení
Česká republika 10-20 prac. dnů
Slovensko 10-20 prac. dnů
*Nezahrnuje zpracování objednávky 2-5 dní.

Poskytujete informace o sledování zásilky?

Ano, obdržíte e-mail s informacemi o sledování, jakmile bude vaše objednávka odeslána. Pokud do 5 dnů neobdržíte informace o sledování zásilky, kontaktujte nás.

Sledování říká, že "informace nejsou v tuto chvíli k dispozici".

U některých společností trvá zadání informací o sledování do systému 2-5 pracovních dnů. Pokud je vaše objednávka starší než 5 pracovních dnů a nemáte ještě žádné informace o vašem sledovacím čísle, obraťte se na nás.

Budou mé položky zaslány v jednom balíku?

Z logistických důvodů položky ze stejného nákupu můžou být zaslány v samostatných balících. Máte-li jakékoli další otázky, obraťte se na nás. Budeme se snažit vám pomoci co nejrychleji.

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zrušení objednávky

Všechny objednávky lze zrušit, dokud nejsou odeslány. Pokud byla vaše objednávka zaplacena a musíte provést změnu nebo zrušit objednávku, musíte nás kontaktovat do 12 hodin. Jakmile začne proces balení a přepravy, nemůže být objednávka již zrušena.

Refundace

Vaše spokojenost je naší prioritou. Pokud zažádáte o vrácení peněz  do 14 dnů od doručení, vrátíme vám peníze. Pokud produkt neobdržíte ve stanoveném čase 30 dní (nezahrnuje zpracování objednávky 2 až 5 dní), můžete požádat o vrácení platby nebo o opětovné odeslání zboží. Pokud jste obdrželi nesprávnou položku, můžete požádat o vrácení peněz nebo zpětnou přepravu. Pokud chcete vrátit zboží z jiného důvodu, můžete požádat o vrácení peněz. Musíte vrátit položku na vlastní náklady a tato položka musí být nepoužitá.
  • Vaše objednávka nedorazila kvůli nesprávným kontaktním údajům ve vaší objednávce (tzn. poskytnutím nesprávné dodací adresy)
  • Vaše objednávka nedorazila kvůli výjimečným okolnostem (tzn. pozastavena celním úřadem nebo kvůli přírodní katastrofě)
  • Jiné výjimečné okolnosti mimo kontrolu sperkyprovsechny.cz

* Žádosti o vrácení peněz můžete podat do 14 dnů po uplynutí garantované doby dodání (35 dní). Můžete to udělat zasláním zprávy na stránce Kontaktujte nás.

Výměna

Pokud z nějakého důvodu chcete vyměnit výrobek, třeba pro jinou barvu. Musíte nás nejprve kontaktovat a my vás provedeme jednotlivými kroky.

Prosíme, neposílejte váš nákup zpět k nám, pokud se na tom nedohodneme.