DOPRAVA A DORUČENÍ
Jsme hrdí na to, že nabízíme velmi rychlé přepravní služby, které v současné době působí ve více než 200 zemích a ostrovech po celém světě. Nic pro nás není nic víc, než přinášet našim zákazníkům velkou hodnotu a služby. Budeme i nadále růst, abychom vyhověli potřebám všech našich zákazníků a poskytovali služby nad rámec všech očekávání.
Jak posíláte balíky?
Balíky jsou odesílány přímo od našeho dodavatele z Asie. Prostřednictvím velmi rychlých dopravců DHL, Fedex nebo UPS.
Posíláte také na Slovensko?
Ano. Zajišťujeme dopravu zdarma také na Slovensko.
A co celní úřady?
Nejsme zodpovědní za žádné další poplatky po odeslání zásilky. Nákupem našich produktů souhlasíte s tím, že vám může být dodán jeden nebo více balíků a při příjezdu do vaší země mohou být naúčtovány ještě další poplatky.
Jak dlouho trvá doprava?
Dodací lhůta se může lišit podle místa. Toto jsou naše odhady:
Lokace |
*Odhadovaná doba doručení |
Česká republika |
10-20 prac. dnů |
Slovensko |
10-20 prac. dnů |
*Nezahrnuje zpracování objednávky 2-5 dní.
Poskytujete informace o sledování zásilky?
Ano, obdržíte e-mail s informacemi o sledování, jakmile bude vaše objednávka odeslána. Pokud do 5 dnů neobdržíte informace o sledování zásilky, kontaktujte nás.
Sledování říká, že "informace nejsou v tuto chvíli k dispozici".
U některých společností trvá zadání informací o sledování do systému 2-5 pracovních dnů. Pokud je vaše objednávka starší než 5 pracovních dnů a nemáte ještě žádné informace o vašem sledovacím čísle, obraťte se na nás.
Budou mé položky zaslány v jednom balíku?
Z logistických důvodů položky ze stejného nákupu můžou být zaslány v samostatných balících.
Máte-li jakékoli další otázky, obraťte se na nás. Budeme se snažit vám pomoci co nejrychleji.
REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zrušení objednávky
Všechny objednávky lze zrušit, dokud nejsou odeslány. Pokud byla vaše objednávka zaplacena a musíte provést změnu nebo zrušit objednávku, musíte nás kontaktovat do 12 hodin. Jakmile začne proces balení a přepravy, nemůže být objednávka již zrušena.
Refundace
Vaše spokojenost je naší prioritou. Pokud zažádáte o vrácení peněz
do 14 dnů od doručení, vrátíme vám peníze.
Pokud produkt neobdržíte ve stanoveném čase 30 dní (nezahrnuje zpracování objednávky 2 až 5 dní), můžete požádat o vrácení platby nebo o opětovné odeslání zboží. Pokud jste obdrželi nesprávnou položku, můžete požádat o vrácení peněz nebo zpětnou přepravu. Pokud chcete vrátit zboží z jiného důvodu, můžete požádat o vrácení peněz.
Musíte vrátit položku na vlastní náklady a tato položka musí být nepoužitá.
- Vaše objednávka nedorazila kvůli nesprávným kontaktním údajům ve vaší objednávce (tzn. poskytnutím nesprávné dodací adresy)
- Vaše objednávka nedorazila kvůli výjimečným okolnostem (tzn. pozastavena celním úřadem nebo kvůli přírodní katastrofě)
- Jiné výjimečné okolnosti mimo kontrolu sperkyprovsechny.cz
* Žádosti o vrácení peněz můžete podat do 14 dnů po uplynutí garantované doby dodání (35 dní). Můžete to udělat zasláním zprávy na stránce Kontaktujte nás.
Výměna
Pokud z nějakého důvodu chcete vyměnit výrobek, třeba pro jinou barvu. Musíte nás nejprve kontaktovat a my vás provedeme jednotlivými kroky.
Prosíme, neposílejte váš nákup zpět k nám, pokud se na tom nedohodneme.